E-shop vespamorava.cz

Akce a slevy

Aprilia SVR 850/ABS+ASR MY2012


Nový maxiskútr míří na samotný vrchol v produkci skútrů a to jednak díky použité pohonné jednotce a také nezaměnitelným sportovním designem. Celkový vzhled je jednoznačně inspirován superbikovým modelem RSV4. Ve vývojovém a testovacím centru v Noale podrobili technici originální model Gilera GP 800 důkladné revizi s využitím všech svých zkušeností z vývoje sportovních motocyklů.

Pohonná jednotka V-Twin 90° 850 ccm, doposud nejvýkonnější motor používaný u skútrů, byla podrobena důkladné revizi a výsledkem je zvýšení max. hodnot výkonu a točivého momentu na 76,0HP při 7.750 ot./min a76,5 Nm při 6.000 ot/min. Nové lambda sondy zajišťují lepší spalování, nižší spotřebu i emise. SRV 850 tak splňuje budoucí limity EURO 4. Rotující části motoru a převodovky se otáčejí opačným směrem než kola, čímž bylo docíleno podstatného snížení setrvačnosti otáčení a gyroskopického efektu. To má za důsledek snadnější ovládání a lehčí zatáčení. Motor je kompletně integrován do prostorového trubkového rámu z vysokopevnostní oceli pomocí pružného uložení pohlcujícího vibrace.

Simulace i silniční testy prokázaly dosažení koeficientu stability při plném výkonu 1 rad/s, což je hodnota běžná pro motocykly a více než dvojnásobná oproti běžným standardům u skútrů. Řízení SRV 850 je velmi podobné řízení motocyklu i díky geometrii rámu a přední vidlici poskytující neutrální odezvu a mimořádnou stabilitu. Vidlice s kluzáky Ø 41 mm je nově kalibrována pro lehčí kontrolu skútru při brzdění a nájezdu do zatáček. Zadní pérování zajišťuje mohutná kyvná vidlice z lehkých slitin odpružená jedním bočně usazeným hydraulickým tlumičem nastavitelným do 7 poloh předpětí pružiny. Samozřejmostí je výkonná brzdová soustava - vpředu 2 kotouče Ø 300mm s dvoupístkovými brzdiči, vzadu kotouč Ø 280 mm - a oplétané brzdové hadice. Snadno ovladatelná je parkovací brzda s ovládáním napravo pod řízením.

Od července v nabídce také verze s nejmodernějším systémem ABS/ASR.

motor-dvouválec, SOHC, 4-takt
plnění-elektronické vstřikování
obsah ccm-839 cc 
vrtání / zdvih-88 mm x 69 mm 
max. výkon-76 k při 7.750 ot/min.
max. moment-76,4 Nm při 6.000 ot/min.
mazánízásoba oleje v motoru
chlazení-kapalinou
startování-elektronické
převodovka-automatický plynulý variátor CVT
spojka-odstředivá suchá
rám-dvojitý rám z vysokopevnostních ocelových trubek
brzdy přední2x kotouč Ø 300 mmm, volitelné ABS
brzdy zadníkotouč Ø 280 mm, volitelné ABS a kontrola trakce zadního kola
pneumatika přední120/70-16 "
pneumatika zadní160/60-15 "
délka2.237 mm
šířka790 mm
Výška sedla780 mm
kapacita nádrže18,5l
HomologaceEuro 3 

 

Akční ceny skútrů Piaggio!

Piaggio Liberty 125ie69 900,- Kč
Piaggio Medley 125
86 900,-Kč

Piaggio Beverly 125ie

129 900,-Kč

Piaggio Beverly 300 S

126 900,-Kč

Piaggio MP3 500

249 900,-Kč

Akční ceny modelů Motorro!

Italjet Formula 125
Raptur 125
Maxx 125
Trevis 125
45 000,- Kč
29 900,- Kč
32 900,- Kč
39 900,- Kč

Akční ceny modelů Aprilia!

Motard SR 12559 990,-Kč
 Poslední kus ( 22.4.2017 ) 
  

Rám karoserie Vespa GTS 125-300

Originální díl  - použitý - 4000,-Kč

 
 

Válec Vespa LX 125 , Vespa S 125

Originální válec - nový díl - 3200,-Kč

http://www.ppauto.cz/_userdata/_eshopprocad_produkt/VALECPIAGGIO504T.JPG

Variátor Vespa LX 125 , Vespa S

Originální variátor - Nový 1000,-Kč